Paris Fashion Week spring/summer 2024
Një pamje të shkurter në të kaluarën mund të ishte një përshkrim i shkëlqyeshëm i energjisë së përgjithshme të Java e Modës në Paris për pranverë/verë 2024. Ndërsa shumë dizajnues dhe drejtues krijues zhyten në historinë e pasur të shtëpive modës ku përkasin, ndonjëherë ndjejmë mungesën e ideve të reja. Por një të ardhme që ka rrënjë në të kaluarën e modës nuk duhet të jetë e keqe fare.
Imazhi kryesor: falenderim nga Chanel
Java e Modës në Paris për pranverë/verë 2024 Është data 3 tetor, shënon përfundimin e Javës së Modës në Paris për pranverë/verë 2024. Ka qenë një javë e veçantë, ndryshe nga të tjera. Ndërsa Javat e Modës në Kopenhagen, New York, Londër dhe Milano u shënuan nga e reja, ekstravaganca, dhe shikime në të ardhmen e modës, Parisi dukej i kapur në të kaluarën.
Lexo gjithashtu: GCDS Pranverë/Verë 2024: Një Kthim i Gëzueshëm me Giuliano Calza
E kaluara, e tanishmja… dhe e ardhmja? Tendencat dhe dizajnet ikonike të kaluara dhe aktualizuar ishin kryesisht burimi kryesor i frymëzimit për çdo shfaqje në Javën e Modës në Paris për pranverë/verë 2024. Tek Dior, Maria Grazia Chiuri e interpretoi një dizajn arkivar nga viti 1948 nga Christian Dior si një pikë qendrore të koleksionit të saj. Ajo gjithashtu u referua te ikonat e Parisit: nga Kulla Eiffel deri te harta të vjetra të qytetit – por kjo nuk e ndaloi atë nga krijimi i një koleksioni me veshje të frymëzuara nga periudha Viktoriane.
Koleksioni i Anthony Vaccarello për Saint Laurent ishte i ngjashëm. Pavarësisht nga stilizimi i shkëlqyeshëm, koleksioni i pranverë/verë i shtëpisë kishte kryesisht kombinezona. Ato ishin të bukura, megjithatë. Koleksioni i Peter Do për markën e tij ishte një nga punët më të mira të tij deri më tani, megjithatë ishte i thjeshtë dhe i shkëlqyeshëm, ashtu siç filloi njëherë. Tek Balenciaga, Demna fokusohet tek veshjet në vend të lëkurës, muzikës të zhurmshme dhe elementëve të tjerë distopikë. Për Balenciaga, kjo mund të mos jetë diçka e re, por për Balenciaga nën drejtimin e Demna, ishte gjithçka përveç tipike. Sigurisht, ai duhej të bënte kështu, për shkak të gabimeve të tij të shquara të fundit, ende të freskuara në kujtesë. Pas një viti ndjenjash “shumë të vetmuar,” drejtori kreativ i dedikoi koleksionin të gjithë atyre që ishin aty për të. Si rezultat, në fillim të shfaqjes, nënë e tij e hapte, ndërsa bashkëshorti i tij e mbyllte atë si një nuse Balenciaga esenciale. Çfarë bën Demna ndryshe nga drejtorët e tjerë kreativë është krijimi “nga poshtë lart” në vend të “nga lart nën” në lidhje me luksin. Shfaqja e tij e fundit—e shënjestruar si rikthimi i tij pas muajsh komocioni—ishte shumë e rafinuar për shijen e tij, kështu që ai zgjodhi një Balenciaga më grungë, ashtu siç kemi parë nga ai në sezone të mëparshme.
java e modës në paris për pranverë/verë 2024 java e modës në paris për pranverë/verë 2024 java e modës në paris për pranverë/verë 2024 java e modës në paris për pranverë/verë 2024 Lart, nga majtas në djathtë: me falenderim nga Dior, Balmain, Balenciaga dhe Peter Do –
Gjithashtu, Daniel Roseberry mori dizajnet e tij nga historia e pasur e Elsa Schiaparelli, me një koleksion të gatshëm për pranverë/verë 2024 që u shfaq në Javën e Modës në Paris. “Dhe kështu kemi Schiaparelli të gatshëm për t’u veshur. A është për përditshmerinë dhe a duhet të jetë, të guxoj të them, ‘e lehtë’? Po. Por a duhet gjithashtu të shkaktojë një ndjesi, të frymëzojë dikë të kalojë një dhomë dhe të jetë një ekho e jashtëzakonshme e disa nga punët tona më të mira në kouturë? Po. Elsa e bëri të parën. Ne po e bëjmë përsëri,” shënimet e shfaqjes thonë.