• EVENTS
    • AWARDS INTERNATIONAL
    • AWARDS ALBANIA
    • AWARDS KOSOVA
  • LIFESTYLE
  • MUSIC
  • FASHION
  • SHOW BIZ
  • INTERVISTE
  • TRAVEL
  • TREND BUSINESS
  • ENTREPRENEURS
    • TREND AMBASSADOR
    • BUSINESS INFLUENCERS

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

What's Hot

Këpucët e bardha të Dea Vierit që do t’i duam këtë verë

July 30, 2026

Koleksioni personal i atleteve të Eminem del në ankand, modelet më të rralla mund të shiten deri në 35 mijë dollarë

July 30, 2026

Nga lidhja me Don Xhonin te jeta familjare, Ariana Lirey ndan një moment të veçantë me djalin e saj

July 30, 2026
Facebook Twitter Instagram
Instagram YouTube
REVISTA TREND
Subscribe on youtube
  • EVENTS
    • AWARDS INTERNATIONAL
    • AWARDS ALBANIA
    • AWARDS KOSOVA
  • LIFESTYLE
  • MUSIC
  • FASHION
  • SHOW BIZ
  • INTERVISTE
  • TRAVEL
  • TREND BUSINESS
  • ENTREPRENEURS
    • TREND AMBASSADOR
    • BUSINESS INFLUENCERS
REVISTA TREND
Home»Uncategorized»Studimi që po bën bujë: Një gotë birrë në ditë mund të përmirësojë shëndetin e trurit
Uncategorized

Studimi që po bën bujë: Një gotë birrë në ditë mund të përmirësojë shëndetin e trurit

November 13, 2025No Comments1 Min Read

Një kërkim i realizuar nga Universiteti i Granadas ka tërhequr vëmendjen e shkencëtarëve dhe publikut, pasi sugjeron se konsumi i moderuar i birrës mund të ketë efekte pozitive në shëndetin e trurit.

Sipas studimit, burrat që pinë 1-2 gota birrë në ditë dhe gratë që konsumojnë një gotë përfitojnë nga përmirësimi i qarkullimit të gjakut dhe ulja e inflamacionit në tru.

Ekspertët theksojnë se këto efekte lidhen me polifenolët, komponime natyrale që gjenden në birrë, verë të kuqe dhe çokollatë të zezë. Këto substanca ndihmojnë në mbrojtjen e qelizave të trurit dhe formimin e neuroneve të reja, duke ulur rrezikun e dëmtimeve kognitive. Në veçanti, birrat e errëta si stout dhe porter përmbajnë nivele më të larta polifenolësh, duke i bërë ato më të pasura në përfitime për trurin.

Megjithatë, studiuesit paralajmërojnë se këto efekte vihen re vetëm nëse birra konsumohet me masë. Konsumi i tepruar i alkoolit vijon të mbetet i dëmshëm për shëndetin, duke shkaktuar probleme me zemrën, mëlçinë dhe sistemin nervor.

Ky studim sjell një qasje të re mbi ndikimin e pijeve të njohura në trupin tonë, duke treguar se moderimi, në çdo rast, është çelësi për një trup dhe mendje më të shëndetshme.

Previous ArticleIsh-banori i BBV 2 tregon sekrete intime: Me të dashurën u takuam lakuriq, debate të forta për veshjen
Next Article Vintage Boutique Hotel-Porta më e bukur për të zbuluar magjinë e Korçës

Related Posts

Sara Hoxha rikthehet pas 6 vitesh në vendin ku zbuloi gjininë e Poit: Falënderoj Zotin që më doli gocë

July 7, 2026

Arrestohet i riu që dyshohet se shpenzoi mijëra euro nga karta e Johnny Depp

May 29, 2026

Brad Pitt përballet me një tjetër goditje, djali i madh heq zyrtarisht mbiemrin e tij

May 29, 2026

Ky veprim i thjeshtë “parandalon” mykun dhe aromat e pakëndshme në lavatriçen tuaj

May 25, 2026

Leave A Reply Cancel Reply

Recent Posts
  • Këpucët e bardha të Dea Vierit që do t’i duam këtë verë
  • Koleksioni personal i atleteve të Eminem del në ankand, modelet më të rralla mund të shiten deri në 35 mijë dollarë
  • Nga lidhja me Don Xhonin te jeta familjare, Ariana Lirey ndan një moment të veçantë me djalin e saj
  • Cristiano Ronaldo dhe Georgina Rodríguez pritet të martohen, Portugalia në ethet e ceremonisë së shumëpërfolur
  • Rita Ora flet për sendin që s’e ndan kurrë nga vetja: Jam supersticioze, ne shqiptarët jemi rritur me besëtytni
Recent Comments
  • apk injector hack slot online on Opening Season Awards Business Trend 2023
  • nama nama situs judi slot online on Opening Season Awards Business Trend 2023
  • Xhensika Troca on Lotus Flower
  • nurije Troca on Lotus Flower
  • Ilda on Pastel Bakery
Demo
Our Picks
Don't Miss
SHOW BIZ

Këpucët e bardha të Dea Vierit që do t’i duam këtë verë

Dea Vieri e nis sezonin e pushimeve me një zgjedhje që përmbledh gjithçka kërkojmë nga…

Koleksioni personal i atleteve të Eminem del në ankand, modelet më të rralla mund të shiten deri në 35 mijë dollarë

July 30, 2026

Nga lidhja me Don Xhonin te jeta familjare, Ariana Lirey ndan një moment të veçantë me djalin e saj

July 30, 2026

Cristiano Ronaldo dhe Georgina Rodríguez pritet të martohen, Portugalia në ethet e ceremonisë së shumëpërfolur

July 30, 2026
Instagram YouTube
© 2026 POWERED BY AXIOS CREATIVE

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Lost password?